GO TO ENGLISH VERSION

PETRECERI PRIVATE: 0734.33 77.83

Esti in cautare de idei pentru o petrecere privata?
Contacteaza-ne la nr de tel: 0734.33 77.83
Salonul Jade Palace este potrivit pentru orice fel de petreceri private.

1. Oferta

Jade Palace va ajuta sa organizati o petrecere de neuitat, intr-una dintre cele mai luxoase locatii din Bucuresti, in compania celor mai frumoase domnisoare.
Servicii de inalta calitate, la preturi pe masura.
Salonul nostru este ingredientul perfect pentru a incalzi o petrecere nebuna, fie ca este vorba de o aniversare, onomastica, o petrecere a burlacilor sau a burlacitelor, o petrecere corporate, o sarbatoare legala sau celebrarea unui eveniment marcant din viata dvs.

2. Locatie

Petrecerile se organizeaza in Salonul Jade Palace, situat intr-o vila luxoasa din inima Bucurestiului, pe Calea Calarasilor. 90, in apropierea pietei Unirii.
Va punem la dispozitie toata vila de 300 mp, cu 9 camere sau numai un living cu o capacitate de pana la 30 de persoane.
Quality time este cuvantul cheie pentru a descrie ambianta regasita in salonul nostru.
Va puteti bucura in oricare zi a saptamanii, impreuna cu grupul dvs de prieteni, de intimitatea mult ravnita pentru a petrece departe de forfota orasului si de ochii curiosilor.

3. Servicii

Va oferim posibilitatea de a inchiria integral sau partial locatia noastra (inclusiv DJ si barmanita).
Puteti alege dintre mai multe tipuri de masaj (simplu, dublu), dansuri private, striptease (toate acestea oferite de catre 40 de profesioniste in arta masajului si a erotismului).
La toate aceste evenimente se pot adauga in functie de dorintele dvs, tort, prajituri, catering, baloane inscriptionate, etc.
De asemenea, puteti sa comandati orice mancaruri si bauturi va doriti, iar noi le vom procura si vi le vom oferi la pret de producator sau depozit en-gros.
Clientii care doresc sa organizeze petreceri in salonul nostru, sunt rugati sa ne anunte de dinainte programul pe care doresc sa il aiba, pentru a le putea face oferta de pret personalizata, pentru intreaga seara.


Pentru ca noi sa organizam o petrecere reusita unde nu va va lipsi nimic si pentru ca dvs sa petreceti clipe de neuitat in salonul nostru, va trebui sa ne furnizati urmatoarele informatii:

1. Numarul total al participantilor
2. Bugetul aproximativ (pentru maseuze, mancare, bautura etc)
3. Maseuzele alese (numele de scena)
4. Comanda de mancare si bautura (cantitati, numele produselor daca este cazul)
5. Playlist muzical, in cazul in care aveti anumite preferinte.

De asemenea, va rugam sa ne anuntati in prealabil cum ati dori sa se desfasoare petrecerea, in cazul in care aveti anumite preferinte.